Klacht: Aan de directeur van de ING

op 15 september 2017 over ING in de categorie Banken

Reeds eerder heb ik een klacht ingediend bij de directeur van de ING, dat heb ik per brief gedaan. Er is een jaar geleden beslag gelegd op mijn salaris ivm hypotheekachterstand buiten mijn schuld. Mijn huis is inmiddels verkocht en wat blijkt: mijn schuld is nog nagenoeg hetzelfde.
Ik heb dus een jaar lang op een houtje moeten bijten en ik ben er niets mee opgeschoten, alleen de ING. doordat dhr Kwakkel alles op een plank heeft gelegd is mijn huis nu verkocht voor een schijntje, terwijl ik er in november 2016 € 17.500,– meer voor kon krijgen, ook de notaris vindt dit een schande. Bovendien is mijn beleggersverzekering ook nog steeds en deze wil de ING zich ook toe-eigenen. Je hoort op het nieuws dat banken vaak schulden kwijtschelden, ook de ING, maar dat geldt blijkbaar alleen voor mensen met geld. De armoedzaaiers pakken ze dubbel zo hard aan. Mijn geval moet echt naar gekeken worden, anders doe ik het via de media.

Ik wil dat de directeur stappen onderneemt in deze. Ze kunnen mij niet nogmaals € 12.000,-- aanrekenen. Het moet verrekend worden met mijn beleggersverzekering en het restant wil ik ontvangen op mijn bankrekening, de NHG was akkoord gegaan met de restschuld, dus dat is geen excuus, door deze problemen beland ik hierna in de schuldsanering. Ik een jaar niet te eten gehad, omdat ze de belastingvrije voet zo laag hebben gehouden, ik ben als een armoedzaaier overal naar toe gegaan, waar ik kon mee-eten en nog heb ik in dit jaar veel schulden overgehouden, zoals tandartsrekeningen, apotheekkosten € 70,-- per maand ), garageschulden ( ik werk nog, dus moet deze onderhouden en gekeurd worden ) eigen bijdrage nieuwe ruit € 150,--. In december al mijn huis uit gegaan, omdat ik een koper had, daarna moest ik € 487,-- per maand betalen om in te wonen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 15 september 2017 om 14:18 geantwoord

Hi Nathalie,

Vriendelijke groet,

Roos
ING Webcare

Bericht van ING

1 jaar geleden - Hi Nathalie, Ik begrijp dat dit een enorm moeilijke situatie is voor je en dat je hierdoor in een lastige situatie zit. Helaas kan ik je hierbij niet helpen. Wij kunnen niet in de benodigde systemen en bij de juiste gegevens. Mijn collega's, die gespecialiseerd zijn in Hypotheken en jouw situatie, hopelijk wel. Ik stuur een link mee waarin jij je telefoonnummer in kunt vullen op het moment dat jij door mijn collega gebeld wilt worden. Mijn collega's zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Hier vind je de link: https://www.ing.nl/particulier/hypotheken/afspraak-met-hypotheekadviseur.html Vriendelijke groet, Roos ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla40