Klacht: aamaningen

op 13 juli 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb in mei 2016 een product bij jullie gekocht. Door een fout op de site werd dit drie keer besteld. Jullie mailen mij of dit wel klopte. Uiteraard klopte dit niet en mailen jullie dat jullie de twee bestellingen die ik teveel had gedaan, hadden stopgezet. Ik kreeg ook maar 1 product geleverd. Toch kreeg ik mailtjes over de twee geannuleerde bestellingen. Wederom een paar keer gemaild, maar nooit antwoord. Nu ontvang ik 2 maanden later twee aanmaningen. Of ik even wil betalen voor die twee geannuleerde bestellingen. Ik maak me ernstig zorgen over het personeel wat er werkt bij klarna. Veel verstand van zaken en service verlening hebben ze niet. Ik heb jullie klantenservice weer gemaild. Maar dat zal wel niet goed gaan. Daarom zie jullie mailwiseeling van 31 mei 2016 met mij. Daar zeggen jullie dat jullie de bestelling hebben tegen gehouden . Gaat dit Door dan volgen er juridische stappen.

Stoppen met sturen van aanmaningen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 14 juli 2016 om 06:24 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst is het niet de bedoeling dat u aanmaningen ontvangt voor geannuleerde bestellingen. Naar aanleiding hiervan heb ik u zojuist een e-mail toegestuurd met meer informatie. Graag verwijs ik u naar deze e-mail.

Ook wil ik graag vermelden dat wij van Klarna de facturatie verzorgen voor verschillende webwinkels en zij over de bestellingen gaan en het annuleren hiervan. Daarom is het altijd van belang om ook direct contact op te nemen met de betreffende webwinkel voor geannuleerde bestellingen.

Ook gaf u aan dat u een aantal keren contact met ons heeft opgenomen via e-mail, maar geen antwoord heeft ontvangen. Mijn collega heeft u op 11 juli 2016 via e-mail geïnformeerd wat hier de reden van is. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Mocht u hierover nog vragen hebben, reageer dan graag op de e-mail.

Fijne dag gewenst!

Groet, Loredana