Mijn Klacht:
Op 29 november 2024 hebben wij de bank en fauteuil bij A-meubel in Delft besteld. We werden geholpen door een ontzettend aardige man die ook echt de tijd voor ons nam. Helemaal super, dachten wij althans. Toen wij eenmaal onze keuzes hadden gemaakt vertelde deze man dat voor het bezorgen van onze bank, fauteuil, de sierkussens en de protector spuitbussen verzendkosten moesten betalen ad € 145 euro.
Wat schetst onze verbazing? Een paar dagen na de levering gingen even kijken op Trustpilot naar de reviews van A-meubel (in verband met het kraken van onze bank) en kwamen erachter dat bij levering vanaf € 500,00 euro er GEEN bezorgkosten zijn. Waarom zijn er bij ons dan wel verzendkosten in rekening gebracht? Bovendien kwamen wij erachter dat indien men de bank, fauteuil, de sierkussen en protector online bij de eigen website besteld, ook duidelijk vermeld wordt dat er geen verzendkosten zijn. Ik voel mij in de maling genomen door deze aardig man in Delft en door A-meubel.
Na terugkoppeling bij de klantenservice werd mij verteld dat wij die leverkosten moesten betalen, omdat ze de bank over de drempel hebben gebracht en de poten eronder hebben gezet. Dit alles kostte mij € 145 euro! Dit terwijl ik zelf het plastic en kartonnen afval moest afvoeren naar de milieu straat bij mij in het dorp. Kortom, de bank is geweldig, maar de onterechte leverkosten is klachtwaardig.
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling van de verzendkosten ad € 145,00.
