Mijn Klacht:
Op 19 januari hebben wij een bank besteld bij a-meubel. De bam zou eerst in week 12 geleverd worden. Dan wordt het week 15 prima. Week 15 nadert en horen niks. In week 15 bel ik. Tijdens het 1e telefoongesprek hoor ik dat ze de maandag van week 16 meer weten. Ik verwacht dan dat ze mij bellen om op de hoogte te brengen. Geen gehoor. Die maandag wel een mail gestuurd. Woensdag, nog niet gebeld, geen mail ontvangen niks. Dus ik bel nogmaals. Dan weet ze te melden dat het vanaf dan nog zeker 10 werkdagen kan duren voor ze weten wanneer er geleverd gaat worden. Ik ga week met vakantie week 17 krijg einde van die week een mail terug. Daarin wordt alweer andere informatie gegeven dan in het telefoongesprek dus ik vraag om duidelijkheid en die zou ik graag de maandag in week 18 willen ontvangen. Week 18 die maandag niks ontvangen. Nogmaals mail achteraan gestuurd. Nogmaals niks ontvangen. Vrijdag week 18 ik bel maar zou graag een update over de evt levering van de bank. Krijg niemand te pakken. Wordt bij de 1e keer opgehangen, bij de 2e en 3e keer is er geen gehoor. Ik bel omdat ik een update wil en die simpel weg niet krijg.
Gewenste Oplossing:
Dat ze met een update gaan komen en inmiddels zou ik er ook een vergoeding tegenover willen zien zoals bijv gratis levering als we er toch zolang op moeten wachten zonder update
