Ik heb een InfraCare HP 3641 die ik destijds gekocht heb voor mijn moeder, die heb ik een dag gebruikt, zo een lamp gebruik je niet dagelijks, nu was al heel snel de lamp binnen in kapot en de gebruiksaanwijzing... Lees meer
Enkele maanden zit er in het nachtlampje een philips spaarlamp. Deze is gekocht bij de formido. Nadat deze ongeveer een half uur aan stond, kwam er een brand lucht vanaf. Zoals u ziet op de foto is het bruin en... Lees meer
Als mijn nieuwe SENSEO (nog niet zo oud) aan mpoet gaat het lampje knipperen ten teken dat hij gaat opwarmen en gaat na enige seconden weer uit. Hierna krijg ik het opwarmen van het water niet meer voor elkaar. Hij... Lees meer
Bij mij ging de lamp van de HF3490/01 (de iPhone versie) na 2.5 jaar kapot, een schade van 143 Euro. Ik heb twee keer contact gehad met de klantenservice maar die zeiden ijskoud dat de garantie was verlopen en ik... Lees meer
Geachte lezer voor de 5 achter een volgende keer is mijn reflector lamp 30 watt na 3 weken kapot. Electrotechnisch is als goed aangesloten, en ook in het verleden gingen deze lampen gemiddeld 2 jaar zonder problemen mee. Nu echter... Lees meer
het koffiezetaparaat lek aan de onderkantis al de derde keer gerepareert nu een anderen klacht nu weer het lekken
het probleem is nu dat hij net 1 jaar oud is Lees meer
In 2010 een sound bar van Philips gekocht, na 3 maanden was hij nog niet geleverd. Uit eindelijk heb ik het demo model uit de winkel meegenomen, je bent dan wel 3 maanden verder op je factuur zonder een sound... Lees meer
heb afgelopen zomer een senseo gekocht (bij bcc arnhem), en hij is nu voor de derde keer weg voor reparatie.
dat betekend dus ook dat we voor de derde keer 2-3 weken zonder koffie (senseo) apparaat zitten, ik kan je vertellen... Lees meer
wij vinden dat wij ons apparaat wel erg vaak moeten ontkalken nu heb ik dat al vaker aangekaart maar ik heb nu via een verkoper van marskramer gehoord dat deze apparaten worden teruggehaald omdat ze niet goed zijn afgesteld... Lees meer
Dit is het tweede apparaat dat hetzelfde probleem vertoont,namelijk de glazen kan barst spontaan bij de metalen ring onderaan de kan.Bij het eerste apparaat heb ik dat na zowat drie jaar gehad, en nu is het na een jaar en... Lees meer