De batterij werd dikker in een apparaat na het eruit halen ontploft de batterij onderzoek hand van mijn man gelukkig niks met zijn hand maar het goedje wat in de batterij zit komt in mijn oog en mijn muren onder.... Lees meer
Ik heb sinds paar jaar problemen met mijn tv, maar helaas wilt Philips mij niet helpen en nu dat ik geen garantie meer heb willen zij mij ineens wel helpen, maar daar moet ik voor betalen(350euro).
Het lijkt er op dat... Lees meer
Week 3 van dit jaar heb enige malen contact met Philips gehad over het niet functioneren van mijn telefoon.Op 17 januari stuur de heer Pourchez mij een e-mail met het verzoek de nota te sturen, zodat het aankoopbedrag
(€ 131,00) naar... Lees meer
Mijn klacht is dat mijn installattie niet meer goed werkt na 3,5 jaar.
Als ik hem aan zet dan maken de boxen een knallend en krassend geluid alleen in het begin.
De aankoop van dit product heb ik gedaan bij Foka Rotterdam.... Lees meer
Beste Philips ik heb 11-09-2012 een set Philips x-treme vision koplampen gekocht, aangezien deze meer lichtopbrengst hebben, wat de veiligheid mijn inziens ten goede komt. Maar op 17-03-2013 is er al een lamp defect
aangezien deze kwaliteitslampenset niet goedkoop in de... Lees meer
teveel betaald 2009 2140,81 euro. voor philips lcd-tv
Lees meer
Eerst ging mijn melkreservoir kapot. Na verschillende belpogingen (de klanten'service' medewerkers beloofden mij een nieuwe te sturen, een belofte die zij deden wat niet werd nagekomen) en 12 euro telkosten verder, werd ik dan eindelijk geholpen. Er werd mij eindelijk... Lees meer
Mijn stofzuiger is al kapot!
als ik aan het stofzuigen ben neemt de zuigkracht af en gaat niet meer omhoog.
ik moet hem dan uitzetten en daarna weer aan maar helaas hij blijft het zelfde doen.
we hebben de filter en alles vervangen... Lees meer
Beste Charlotte,
Sorry dat ik zo laat reageer maar mijn nieuwste Senseo (ja we hebben er in korte tijd al weer 3 versleten omdat ze altijd van alles mankeren) deed het opeens weer een beetje beter. De ene keer wat beter... Lees meer
Zoals het typenummer al aangeeft zou deze spaarlamp acht duizend uur moeten meegaan maar nu is die al na anderhalf jaar, zo'n 1500 branduren, kapot. Lees meer