Ik heb enkele jaren een waterkoker cadeau gekregen.
Heden is het plastic van de deksel bij het sluiten er in gevallen.
Het materiaal is compleet vergaan,schijnbaar een verkeerde materiaalkeuze.
Men kan gewoon stukjes van de zijkant afbreken en tussen de vingers verpulveren. Lees meer
Hij ga telkens uit als ik koffie zet Lees meer
Wij hebben in oktober 2006 een Plasma TV 42 PF 9966/10 gekocht.
Er is volgens de dealer EP /TV Centrum Eindhoven niet meer aan een onderdeel te komen. Volgens beleid van Philips wordt dat nog maar 5 jaar geproduceerd. Wij vinden... Lees meer
In 2011 hebben wij na een proefperiode 2 stuks Philips Sonicare HX6950 aangeschaft. Prima ding, poetst goed, helemaal tevreden over functioneren.
Ondanks waarschuwingen over duurzaamheid toch aangeschaft: "Is van Philips, zal toch wel goed zijn, die maakten vroeger TV's die 30... Lees meer
Wij hebben vanaf 1 augustus een Senseo Sarista aangeschaft. Na nog geen maand hem in gebruik te hebben begonnen de klachten. Vervolgens contact met Philips, wat al een drama op zich was. Uiteindelijk na twee weken een afspraak om het... Lees meer
Vanavond heerlijk gegeten bij vrienden met de 40 jaar oude spiesgrill!
Wat zou het fijn zijn als de spiesgrill weet te koop zou zijn in de winkel, echt een aanwinst voor een gezellig avondje.
Graag zou ik willen weten of ik de... Lees meer
Ik heb een Philips stoomstrijksysteem in de 8300 serie die continu stoom blijft geven. Natuurlijk is de twee jaar garantie er net af. Dat zul je altijd zien....Na gebeld te hebben met Philips werd ik doorverwezen naar Ecare, die belachelijke... Lees meer
Op 27/11/2009 kocht ik een Philips TV type 37PFL8404H/12. In maart 2012, net na afloop van de fabrieksgarantieperiode, kreeg deze een defect nl, geen beeld maar wel geluid. Dit defect is toen verholpen door E-Care (de door Philips ingehuurde reparatiedienst)... Lees meer
Senseo apparaat start niet op bij aanraken van het "unique
touch panel".
Reparatie met ordernr./referentie: 1715/18491 gaf korte tijd
goed resultaat, maar opstartfout komt terug.
Het "wonderlijke" is dat de fout `s avonds optreedt en de volgende morgen het apparaat soms weer werkt.
Gisteravond en... Lees meer
De machine is net 2 jaar oud, maar heb geen bon meer.
Dacht dat er maar een jaar op zat.
Als de machine op temperatuur is slaat het stoomgedeelte af, en krijg ik dus geen stoom meer.
Philips gebeld en aan het nummer... Lees meer