De Sonicare AirFloss hield er binnen een jaar gebruik al op met werken. Onduidelijk is of dit komt omdat de accu/batterij niet meer werkt en/of dat er iets anders niet goed is met apparaat. Een melding over het batterij gebruik... Lees meer
Ik heb een uit en inklapbare zonnebank van Philips.
toen ik daar onderuit wilde omdat deze was afgelopen heb ik 1 sec het apparaat aangeraakt met mijn bil en ben toen erg verbrand!! ik ben direct onder de koude douche gegaan... Lees meer
Het glas is gevallen en dus kapot. Nu wil ik graag een nieuwe ergens bestellen maar word van het kastje naar de muur gestuurd. Philips verwijst naar de grotere elektronica zaken en deze wijzen op hun beurt weer naar Philips.... Lees meer
Philips heeft mij een gratis reparatie aangeboden voor mijn Senseo, nu heb ik hm opgestuurd en kan reparatie niet plaatsvinden omdat er een RMA 350 nummer nodig is.
Ik heb hen inmiddels 2 x gemaild, maar krijg geen reactie meer.
Philips reageer... Lees meer
Onze stoomstrijkijzer GC 82220 blijft het rode lampje knipperen met kraantje. Dit na een grondige reinigingsbeurt? Lees meer
Vanaf begin december ben ik al op de ING rentepunten aan het kijken wanneer de espressomachine 8769/11 weer beschikbaar is. Ik heb iedere dag gekeken omdat ik deze heel graag wil hebben. Nu blijkt dus dat deze er ineens niet... Lees meer
Mijn klacht (Philips ref.nr. 807338) is dat Philips hun reserve onderdelen voor reparaties alleen aan hun eigen (ingehuurde)service-organisaties levert. Het kleine onderdeel wat het lokale reparatiebedrijf nodig heeft, om mijn 4 jaar oude LCD KTV 42PES0001D/10 goed te kunnen maken,... Lees meer
Ben niet tevreden over de stoomgenerator.
Het strijkijzer strijkt de plooien eruit niet met warmte maar met stoom. In vergelijking met mijn vorige philips strijkijzer waar ik wel heel tevreden over was, strijkt dit minder goed. De philips mevrouw in de... Lees meer
Onze senseo apparaat valt uit bij het opwarmen. hij maakt ook meer lawaai.
heb geprobeerd om te ontkalken maar dat lukt ook niet.
spijtig genoeg zijn we een map kwijt bij het verhuizen met aankoop bonnen Lees meer
Hallo al maanden wacht ik op een e-mail dat er een Philips Saeco Moltio Automatische Espressomachine (HD8769/11)binnen komt uit de rentenpuntenwinkel. Al diverse mails/telefoontjes gepleegd met de Ing bank! En Philips? Ze bellen zelfs op, zijn razend vriendelijk. Vragen zelfs... Lees meer