Goede dag
Wij hebben ongeveer een maand geleden een koffiezetapparaat gekocht, ( zie boven voor het type) maar we zijn er zeer ontevreden over.
De koffie koelt heel snel af in de thermoskan, en wat heel vervelend is dat je de laatste... Lees meer
Het scheerapparaat is nog geen jaar oud en geeft er nu al de brui aan! Ik kan het apparaat soms niet uitzetten en na 2x gebruiken is hij al weer leeg. Ik vermoed dat er ergens sluiting zit in het... Lees meer
Op 07-06-2011 mijn eerste senseo HD7850/60 aangeschaft, na bijna 2 1/2 jaar gebruikt te hebben wil hij geen cappuccino meer maken, pakt de melk niet meer uit het reservoir er komt alleen maar stoom uit. Op 31-10-2011 een zelfde apparaat... Lees meer
Klacht over mijn Blender Gekocht bij Blokker Leek,al 2 keer bij Blokker geweest met de Blender laatste keer zeer ontevreden ,ik moest het maar via de mail doen in deze tijd krijg je dus geen enkele normale service meer.
Mijn klach... Lees meer
op 18-12-2011 een philips tv 3d-led-ktv 32pfl7606 gekocht en nu is de afstand bediening defect 4 werkt helemaal niet meer en andere knoppen slecht. Je mag er toch van uit gaan dat deze langer meegaan. Lees meer
Goedenavond,
ik krijg de container wr niet meer uit om schoon te maken. Wat te doen? Lees meer
De Philips sonicare is bewust aangeschaft om jaren van plezier te hebben. Een dure aanschaf, maar Philips biedt goede kwaliteit. Nu, na ongeveer 1-1,5 jaar lijkt hij al kapot te zijn. De sonicare maakt veel geluid ( een harde... Lees meer
Vorig jaar is het apparaat 2x voor reparatie geweest. Dit jaar alweer 1x.
Hij is vorige week teruggekomen en de koffie is ronduit vies en waterig.
Heb gebeld en nu moet hij weer opgehaald worden, voor de 4e keer inmiddels.
Geef gewoon... Lees meer
Een onderdeel van mijn 1 jaar oude zakloze philips stofzuiger was kapot (een tube van de filter). Ik ben ruim 1,5 jaar bezig geweest om het onderdeel in bezit te krijgen, zeker 25 mails en telefoons zijn er aan gewijdt.... Lees meer
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als een andere gebruiker:
http://www.klacht.nl/philips/klacht/losschietende-slang/
Is het mogelijk om de oplossing van Philips voor deze gebruiker te delen of is het handiger om dit als nieuwe klacht in te dienen?
Groeten
Michiel
Lees meer