Ongelofelijk op een drukke zondagmiddag in vestiging Utrecht staan er dikke rijen bij de balie restaurant.
Wat blijkt staat er maar 1 student de borden op te scheppen!!!
1 jongen die ook af en toe wegloopt om deksels te halen.
Dus er staat... Lees meer
Heb 08-09-2017 de Tidafors hoekbank ontvangen
Al na een week zakte de rugkussens in. Heb gelijk melding gemaakt en ik mocht de bank omruilen.
Ben eerst naar de betreffende afdeling gegaan om te informeren of dit vaker voorkwam. Dat was niet... Lees meer
vorige week heb ik bij ikea breda de theepot RIKLIG gekocht.
ik heb warm water gekookt en in de theepot gedaan en deze op tafel gezet. hij was geheel intact. dit heb ik voordien gecontroleerd.
bij het inschenken van de thee... Lees meer
2 kasten gekocht en gevraagt aan de kassa om hulp worden vriendelijk geholpen door de cassiere buiten was al iemand die ons zou helpen in deauto doen maar kwam niemand dus zelf geprobeerd met alle moeite en had nog gezegt... Lees meer
Ongeveer 10 jaar geleden een Ikea keuken gekocht beviel prima maar na een jaar of 5 a 6 begon de vaatwasser deur barsten in de lak te vertonen.
Dit voorgelegd bij Ikea en toen voor de gehele keuken nieuwe fronten gekregen... Lees meer
Ik heb eind november 2017 telefonisch contact gehad met de IKEa, aangezien ik een klacht had over mijn matras die ik sinds een maand had. De mevrouw aan de telefoon vroeg mij om foto's te maken en te mailen, zodat... Lees meer
Ik heb in september 2013 een oorstoel bij u gekocht en de stof aan de linkerhoek van de leuning gaat helemaal stuk .Ik denk dat het komt dat je er vaak met de arm op leunt.De verkoper bij u zei... Lees meer
Ik heb problemen met het feit dat kussens en dekbedden gevuld zijn met eendenveren en eendendons.Dit is een extreme vorm van dierenmishandeling.Ikea promeert om dicht bij de natuur te staan.Maar deze handelswijze druist compleet tegen de natuur in!!!.Wat gaan jullie... Lees meer
Ik had een bestelling gedaan maar omdat de bezorgingskosten op 44 euro uitkwamen heb ik nu besloten dat ik de bestelling wil annuleren, echter kan dit alleen telefonisch.
Ik probeer nu al vanaf afgelopen donderdag (de dag dat ik de bestelling... Lees meer
Vorig jaar eind februari gekocht, pas in april buiten geplaatst.
In december zag ik ineens dat het blad bijna kaal is van beits!! Dit kan toch niet? Nog geen jaar oud
Bijgaand stuur ik foto\\\\\\\\\\\\\\\'s..en de aankoopbon
Ik wacht uw reactie af, hoe... Lees meer