Vandaag geprobeerd met ikea te bellen over een bezorging op het 0900 nummer (eigen kosten!). Na 20 minuten in de wacht te hebbn gestaan heb ik de berbinding verbroken. En verwijs mij aub niet naar de site! Ik wil... Lees meer
Mij kookplaat is vanaf het begin niet goed. Nu 3 x monteur van Whirlpool bij geweest. De gaspitten gaan niet aan of als ze wel eindelijk branden gaan ze spontaan uit en je krijgt ze met geen mogelijkheid meer aan.... Lees meer
Ik probeer IKEA te bereiken om een afleverdatum op te schuiven. Gisteren 20 minuten in de wacht gestaan, toen opgegeven. Vandaag sta ik 1+ uur in de wacht. De vestiging gemaild: die geven aan dat ik de datum alleen kan... Lees meer
Wij hebben een 2 persoons matras van het merk sultan van Ikea.
Die is aan 1 kant door gezakt.
Sta vaak op met rugklachten door het matras.
We draaien het matras al regelmatig. Lees meer
Ik had een vraag over de actiepas, Ik heb 15 minuten aan de telefoon gezeten zonder ook maar iemand te spreken.
Ik heb nu al twee keer een mail gestuurd ( 7 feb en 14 feb) tot nu toe (8 maart)... Lees meer
In een kast deur zat een productie fout. Ik bel IKEA klanten service. Na 3x 10 minuten aan de lijn te hebben gehangen eindelijk een medewerker. Je moet de deur terug brengen. Bij klantenservice Eindhoven was de wachttijd langer dan... Lees meer
Do 1 maart keuken bezorgt. De Ingeb. koelkast was beschadigd door de bezorgers. Wo 7 maart zou deze omgeruild worden tussen 08,00 en 18.00uur.
De hele dag voor niets thuis gebleven. Om 16.30 uur met medewerkster gesproken.
Zij mailde mij... Lees meer
betreft Referentienummer: 180201-001327.
Deze klacht staat al een hele tijd open maar we worden niet terug gebeld door de afdeling keukens. Als we bellen met klantenservice blijven, we een hele tijd in de wacht staan. Vervolgens krijgen we een vriendelijke... Lees meer
Wij hebben een koeienhuid gekocht en gevraagd of als hij niet staat hij geruild kon worden dat kon zeker volgens de ikea.
Thuis gekomen was hij toch niet de juiste kleur. Wij terug naar de ikea. En daar gekomen kon.... Lees meer
Zondag waren wij wat spulletjes halen bij Ikea Haarlem. Toen wij gingen betalen was er een vrij geïrriteerde medewerker bij de kassa die met een zeurende en negatieve manier ons duidelijk probeerde te maken dat onze familycard oud is en... Lees meer