Mijn Klacht:
ik heb de Stem niet ontvangen
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als ik de Stem dagelijks ontvang
Een klant heeft aangegeven dat de krant BN DeStem niet is ontvangen. Dit heeft geleid tot onvrede over de bezorging van de krant. De klacht is goedgekeurd.
ik heb de Stem niet ontvangen
ik ben tevreden als ik de Stem dagelijks ontvang
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BN DeStem
Reactie van de melder van de klacht JRq4L4Ct
5 jaren geleden - U hebt mijn klacht verwerkt, bedankt
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BN DeStem nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM