Mijn Klacht:
Ik heb voor 4 personen geboekt voor eten en drinken van ah uitjes en betaald.
Dit is bij een Fletscher hotel, toen ik wilde reserveren bij dit hotel moest ik opeens € 20,00 extra bijbetalen omdat dit een 4 sterren hotel is. Dit staat niet in de ah uitjes spaarkaart.
Als je wilt reserveren komt er op te staan € 5,00 pp extra betalen voor een diner.
Je kunt dit niet meer anuleren, omdat je al betaald hebt. DIT IS MISLEIDING
van de konsument.
Nogmaals nergens staat dat je extra moet bijbetalen voor een 4 sterren hotel.
Dit ga ik ook melden bij de consumentenbond.
Graag een reactie van u.
Gewenste Oplossing:
Dat u dit in de voorwaarden zet en anders hun geld terug storten.


