Mijn Klacht:
Onze (autistische) zoon heeft een AH Prepaid die wij als dat nodig is opwaarderen. Voor de vakantie had hij nog ruim € 10. Nu zetten we het toestel weer aan, beltegoed weg (en niet de maximale termijn overschreden). Dus heb ik net voor € 10,- opgewaardeerd. Verdwijnt er terwijl ik het toestel naast me heb liggen, beste goed. Bel ik met de klantenservice van AH Mobiel, wordt ik toch omdat ik niet alle gegevens (Simkaartnummer, PUK-code) bij de hand heb hondsbrutaal te woord gestaan ….. Echt niet te geloven.
Gewenste Oplossing:
Saldo van het beltegoed retour ontvang. Excuses van de medewerker.

