Mijn Klacht:
dat er aan de kassa niet wordt gekeken of de band vol licht maar alles gewoon doordrukken en daardoor schade aan het produkt en de verpakkingen ontstaan.
ik koop regelmatig voor 3 tot 400€ per keer in en het is iedere keer hetzelfde , zelf als je er wat van zegt gaan ze gewoon door.
vandaag tot 3 keer toe en als je naar de berijfsleider vraagt neemt deze niet eens de moeite naar voren te komen en wordt je door een voorwerker meegedeeld dat je dit maar via het internet moet regelen
Gewenste Oplossing:
ik ben niet op de vlucht en wil gewoon mijn handel heel in de winkelwagen of de tassen willen pakken

