Mijn Klacht:
Grote mond cassieres dat doet cynisch antwoord, blijven ze lekker babbelen tijdens de klanten afrekening. Weigeren ze om air mails en bonus kaart te scanner en blijven ze met een zeer arrogant houding als de klant een opmerking doet.
Nou, ik ga niet naar een supermarkt om zo slecht behandel door een cassiere of wie dan ook.
Kom op de heer manager, beetje leiden geven aan uw personeel !!!
Vriendelijkheid tegen de klanten hoor !!!
Gewenste Oplossing:
Als cassieres ardig tegen klanten doen. Als ze gewoon de bonus en air mails scannen als de klanten ze vragen om zo te doen,zonder grote mond terug te krijgen. Als de vestiging manager zou de klanten klachten serieus nemem.
Kortom, meer klanten vriendelijkheid , minder of GEEN grote mond aub.


