Mijn Klacht:
Dit is niet een klacht maar een vraag over uw prijsbeleid.
Jumbo heeft een beleid dat wanneer producten verkeerd geprijsd zijn en je medewerkers hierop attent maak, dat je het product gratis krijgt.
Mijn vraag is hoe dit bij AH geregeld is. Ik heb een aantal keren dit ondervonden en kan voor een gering teruggave bedrag telkens bij de service desk in de rij staan. Mag ik ook nog hopen dat het onjuiste prijskaartje afgegeven is om dit te regelen. Vind dit zeer gênant. Anderszijds wil ik ook voor het aangeboden product de juiste prijs betalen.
Graag hoor ik hoe de afspraken hierover zijn binnen AH.
Gewenste Oplossing:
Met een email antwoord.


