Mijn Klacht:
Inmiddels hebben wij ruim 17 jaar een inductiekookplaat en ook de pannen, die enorm zwaar zijn. Toen de actie bij AH begon, dachten wij, ja graag. Lekker licht en niet meer zo zwaar. Mijn man en de buren, zegels sparen. Afgelopen maandag 29 juli 2 volle spaar kaarten . Direkt 2 pannen gekocht. En uiteraard direct gebruikt. Afwas via de vaatwasmachine. Zelfs naar 3 keer in de vaat, niet schoon en vlekkerig en mat. Nou die wil ik dus niet. Gelukkig had ik mijn oude pannen nog niet aan iemand gevraagd, of deze nog iemand wilde hebben.
Ik koop er in ieder geval geen een meer. Zegels hoeven de buren ook niet meer te sparen. Geen pannen meer.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag de 2 pannen weer inleveren en mijn geld terug.
Ik gebruik lekker nog mijn oude zware pannen.

