Mijn Klacht:
Heb op 5 juni en 19 juni pioenrozen en op 14 juni rozen gekocht. Ik maak de vaas goed schoon, doe de bloemenmest uit het zakje erbij, snijd een stukje van de bloemen af en zet ze in de vaas. Het komt wel eens voor dat rozen het niet helemaal goed doen, maar meestal gaat het goed. Nu is het 3x achter elkaar dat zowel de rozen als de pioenrozen NIET OPEN gaan. Heb het bij de balie op de Jodenbreestraat ook gemeld en de aardige mevrouw zei, dat ik de volgende keer als het dus weer gebeurd naar haar moest vragen, maar ben haar naam vergeten. De dame die ik vandaag 26 juni sprak, vroeg naar de bon, maar die lag thuis. Had wel een foto gemaakt, maar deze dame zei dat de pioenen in de winkel wel open gaan. Maar ik vind het prettig als ze bij mij thuis opengaan en NIET in de winkel.
Gewenste Oplossing:
Het zou fijn zijn als ik in ieder geval 2 bossen pioenrozen kan ophalen, die het ook doen.

