Mijn Klacht:
Ik was vandaag mijn bonuskaart vergeten. Dat is nooit een probleem, de kassière scant altijd even haar eigen bonuskaart. Vandaag kreeg ik een hele preek dat ze dat niet meer doen, dat ze niet bonuskaarten kunnen blijven geven. Ik schrok en zei dat ik ‘m gewoon vergeten was en dat t nooit een probleem is. Ik moest er voortaan er beter op letten en de sfeer werd heel vervelend. Ik ben daar ben ik niet van gediend, vooral de behandeling. Ik ben geen klein kind! Sodemieter op zeg.
Gewenste Oplossing:
Als de kassières in de lokatie Vathorst instructie krijgen om vriendelijk met klanten om te gaan en ze niet af te zeiken, omdat ze de bonuskaart vergeten.


