Mijn Klacht:
Ik spaar al jaren de punten van de ah perla koffie .
Hoe je deze punten moeten knippen en plakken is toch niet meer van deze tijd .(de structuur van de zegel is nl niet van die aard dat je ze simpel met een prit lijm stift op kan plakken)
Gewenste Oplossing:
Wanneer de zegels in sticker vorm bij gesloten wordt in het pak perla bonen .of evt als stickers op het pak zelf bevestigt zijn .

