Mijn Klacht:
Nadat mijn bestelde boodschappen NIET zijn geleverd werd mij een compensatie aangeboden. Deze heb ik echter nooit ontvangen en mijn 10 mailberichten hierover in de daaropvolgende 2 maanden zijn niet beantwoord. Tijdens een telefoongesprek met de klantenservice heb ik gevraagd naar de reden waarom de mails niet beantwoord zijn, was het antwoord: dat is privé (????)
De naam klantenSERVICE is hier niet op z’n plaats.
Advies: doe geen online boodschappen bij Albert Heijn.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden zodra Ah mij serieus neemt en mij de antwoorden geef op een aantal vragen die ik hen heb gesteld.


