Mijn Klacht:
In een ah xl werd ik verzocht mijn tas in een kluisje te doen. Ik heb een groot formaat portemonnee en kon deze nergens anders kwijt dan on mijn tas. Dit hen ik ook verteld aan de bewaakster van deze winkel maar ze stond erop dat mijn tas in een kluisje ging.
Ik ben 52 jaar en vind dit een zeer kwetsend gebaar.
Ze mogen altijd in mijn tas kijken als ze dat willen maar mij dwingen mijn tas achter te laten gaat mij te ver.
Sindsdien ga ik geen boodschappen meer doen bij een ah winkel
Gewenste Oplossing:
Dat mensen zelf mogen kiezen of ze hun tas in een kluis doen of niet.


