Mijn Klacht:
Beste Albert Heijn,
Ik drink altijd jullie groene huismerk thee wat goed bevalt. Nu heb ik al bij 2 doosjes gehad dat alle zakjes het touwtje van het zakje afgaat. Waardoor ik met mijn blote handen in de warme thee het zakje moet pakken… Kan dit opgelost worden? Ik vind het namelijk niet fijn om zo mijn thee te drinken en dat wil ik wel blijven doen. Wel natuurlijk zonder verbranden vingers :).
Gewenste Oplossing:
Als het product functioneert en het touwtje niet meer los laat. Ik hoef niet geld terug van dit doosje, maar ben wel blij als het touwtje niet meer van het zakje af gaat!
Dank alvast!

