Mijn Klacht:
Bij mijn bestelling zijn ze een héle tas boodschappen vergeten mee te nemen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die vertelde mij dat het te druk was om na te leveren. Ik kan door omstandigheden de deur niet uit en heb nu dus gewoon pech. Ik vind dit geen service.
Gewenste Oplossing:
Ik had tevreden geweest met een nalevering en oprechte excuses.


