Mijn Klacht:
Goedendag, ik wil hier graag melden dat ik al zeker 10 weken geen folders heb gekregen, en telkens als er weer nieuwe bezorgers komen slaan ze mijn brievenbus over. Ik moet er wel bij vermelden dat er een stikker op mijn brievenbus zit maar daar staat op vermeld dat ik niets aan de deur koop en niet dat ik geen folders wil. Hopelijk kunt u deze bezorgers erop attent maken om eens beter te lezen, want ik word er moe van om telkens maar te achterhalen wie er nu weer bezorgd.
met vriendelijke groet,
Gewenste Oplossing:
ik zal heel tevreden zijn als ik gewoon wekelijks de reclame blaadjes in de bus krijg.

