Mijn Klacht:
Of we krijgen de folders niet al aantal keren gebeurd , of worden pas op dinsdag middag of woensdag bezorgd , dit vinden we vervelend ,, hoop dat de bezorger op het matje wordt geroepen hier voor was de bezorging prima , altijd op zaterdag dit is van de laatste maanden slechte bezorging ,, hoop dat het weer beter wordt ,, groetjes een teleurgestelde klant die graag de folders leest
Gewenste Oplossing:
Als we de folders weer op zaterdag in de bus krijgen , maar niet pas dinsdag of woensdag of helemaal niet

