Mijn Klacht:
Meerdere keren licht bruintjes gekocht. De laatste weken moet ik constateren dat alle koekjes in de rol op dezelfde plaats een breuklijn vertonen. Als je in een koekje bijt valt het in tweeen. Dit is zeker niet leuk bij de presentatie van het koekje. Ik ben in de veronderstelling geweest dat het eenmalig was, maar het begint me nu te irriteren dat elke rol die ik koop dezelfde breuklijn vertoont.
Gewenste Oplossing:
Als dit probleem opgelost wordt en ik een licht bruintje kan eten zonder dat het in tweeen valt.

