Mijn Klacht:
De rijst die in de zakken zit is volgens mij geen zilvervliesrijst meer. Normaal was het goede korrelige rijst. Nu wordt het laf, wee en papperig. Echt geen zilvervliesrijst en een grote deceptie.
Gewenste Oplossing:
Gaarne weer zilvervliesrijst en geen witte paprijst.

