Mijn Klacht:
Weer geen folders.ik vind het geen manier.niet voor de mensen en zeker niet voor de winkeliers die er genoeg voor moeten betalen.mijn kinderen hebben ze altijd op tijd bezorgt en nu komen ze met een smoes dat er niemand is om te bezorgen .ik ben niet blij en dat is nog zacht uit gedrukt.
Gewenste Oplossing:
Als er gewoon bezorgd word

