Mijn Klacht:
Zojuist boodschappen gedaan bij de Albert Heijn in Leidschendam en twee doosjes met aardbeien in de bonus gekocht. Ik was vergeten mijn kaart te scannen, dus gevraagd bij een medewerker en werd doorverwezen naar de aervicebalie om alsnog de kaart te laten scannen en de korting te ontvangen. Eerst kreeg ik te horen dat er geen korting op het product was en toen ben ik gaan kijken bij de borden (die groot boven het schap van de aardbeien hangen). Ik ging terug naar de balie om alsnog om de korting te vragen en toen kreeg ik meteen een €2 munt in mijn handen gestopt. Aangezien ik twee doosjes had zou dit al €4 moeten zijn. Maar de manier waarop klopt niet. Op deze manier lopen wel meer klanten hun korting mis! Ik stond al lang in de rij met mijn peuter en alsnog de rij ingaan zag ik niet zitten!
Gewenste Oplossing:
Alsnog de korting op de beide doosjes aardbeien ontvangen.

