Mijn Klacht:
Ik werk in ah Sint-Niklaas sinds de begin van de opening
Ik ben.nog niet 1x ziek geweest of niet komen opdagen.
Op zondag 290418 gaf ik mijn doktersbriefje binnen dat ik thuis zit van de maandag 300418 tot de zaterdag 5518 de zondag zou ik weer mogen werken.
Ik zit thuis wegens mijn rug.
Ik moest normaal al van de zaterdag 280418 thuis zitten maar heb geregeld met de dokter voor pas de maandag omdat ik de bakkerij en mijn collegas niet in.de steek kan laten.
Zeker niet in de weekend.
Dus ik gaf mijn dokterbriefje af en tijdens mijn pauze roept nathalie (bazin van de 3 winkels Sint-Niklaas stabroek en brasschaat)
Mij in haar kantoor.
Ze wou me eerst verplichten de maandag direct te werken maar ik zei neen omdat ik teveel zeer had en ook een doktersbrief had.
Maar dan moest ik de keuze maken ofwel vrijdag komen.werken maar dan aan de kassa ofwel zou ze een voltijdse vervangster voor me zoeken.
Dus beter gezegd ik ben.verplicht te komen.werken anders mijn ontslag.
En dat vind ik niet kunnen.
Ik werk over als ze het vragen.
Ik doe alles wat ze vragen zonder 1x ziek te zijn en nu ik echt niet anders kan dan de raad op te volgen van de dokter
Word ik verplicht om toch te komen werken.
Ik vind dit niet kunnen
Dreigen met ontslag binst dat ik een geldig doktersbrief heb en zelfs nog nooit thuis heb gezeten.
Zou het mogelijk zijn om er iets aan te doen?
Alvast bedankt
Mvg
Brenda
Gewenste Oplossing:
Ik zal tevreden zijn als dit opgelost word.
En ik neem aan dat jullie weten wat het beste is om het op te lossen.
Mvg

