Mijn Klacht:
Op 25042018 ging ik winkelen in gierle bij ah .toen ik aan de kassa kwam was de bankcontact stuk . Bij de andere kassa’s kon men wel betalen met de kaart .De kassierster riep hulp in maar deze kwam niet .Dit heeft hij enkele keren geprobeerd .Intussen stond ik al meer dan 25 min aan de kassa te wachten maar er kwam geen hulp .Ik voelde mij telkens bekeken ,want er werd meermaals tegen andere klanten gezegd :Mevrouw moet met bankcontact betalen maar het lukt niet : dit kwam over of de schuld bij mij lag .Na 35 min vroeg men of ik langs een bancontact kon gaan om geld te halen en dan cash te betalen .Dit heb ik dan gedaan .Toen ik terug kwam was er nog geen hulp aan deze kassa opgedaagd en heb ik cash betaalt .Ik weet dat dit zeer makkelijk kon opgelost worden .Ik twijfel of ik nog bij ah zal gaan winkelen omdat dit niet de eerste maal is dat er zoiets gebeurd .Als alle andere kassa’s wel bancontact hebben moet men mij niet voor JOKER zetten voor tientallen klanten .voelde mij echt bekeken .Bedankt verantwoordelijke ah gierle u hebt mij een zeer aangename verjaardag bezorgd .En de taart heb ik niet van genoten na zo een belevenis .Dank U .Mvg Mvr Tops
Gewenste Oplossing:
moet intern opgelost worden .


