Mijn Klacht:
Met grote regelmaat ontvang ik het reclamepakket niet. Telkens maak ik er melding van maar er zit geen enkele verbetering in. Ik krijg de indruk dat er niets mee gedaan word of dat jullie niet bij machte zijn om te verbeteren.
Gewenste Oplossing:
Als ik wekelijks het pakket krijg


