Mijn Klacht:
De koffiecups van Perla werken niet goed. Het lijkt erop dat het folie te dik is waardoor er geen gaatjes in komen en er dus geen koffie uit komt. Weg gegooid geld dus. Meer als de helft van de cups dus weg kunnen gooien.
Gewenste Oplossing:
Als de cups werken ben ik tevreden, maar ik ga nooit meer deze cups kopen.

