Mijn Klacht:
Vandaag om 8 uur boodschappen gedaan bij a.h. xl Hoofddorp centrum.
Tros tomaten gekocht twee doosjes, en een ervan is helemaal rot,
zelfs de pluisjes van de schimmel er op.eerst een doosje in mijn kar,
opweg naar de kassa bedacht ik nog een doosje nodig te hebben,
dus niet goed gekeken. Thuis bij het uitpakken helaas.
Nu kan ik natuurlijk terug gaan, maar als je 6 k.m. van dorp woont,
kost het meer aan beziene, en tijd.
Nu is mij opgevallen, dat x.l in hoofddorp achteruit gaat.
Doe al 47 jaar boodschappen bij a.h. en voorheen in Amstelveen, met mijn moeder, dus ben ik wel een vaste klant.
Heb ook meerdere malen bij de kassa sinaasappels uit mijn kar gehaald,
en toen op het laatste moment er een of twee rotten erin gehad.
Dit was nog te herstellen. Ook zijn er producten over datum,
is niet goed naar gekeken.
Gewenste Oplossing:
Als het product vers is.


