Mijn Klacht:
Ik heb nu al 2 pakken met de Pads die stuk waren,niet leuk,want de senseo gaat er stuk van, ik gebruik de koffiepads al heel lang, maar ik denk dat ik overstap op een ander merk,de pads zijn al duur zat,
Harte lijk dank,
Gewenste Oplossing:
Als de koffie vergoed worden,


