Mijn Klacht:
De afsluitdop van nieuwe verpakking vloeibaar bewust van Albert Heijn is van slechte kwaliteit,na openen breekt het heel snel af.Waarna je hem niet makkelijk meer kan sluiten.
Ik heb in 1 week al 2 doppen kapot.
Gewenste Oplossing:
Als U hier aandacht aan besteedt.

