Mijn Klacht:
ik heb bijna 19 jaar gewerkt bij albert heijn met veel plezier. sinds 1 jan ben ik vanwege gezondheidsredenen gestop. nu krijg ik me nabetaling winstuitkering niet van 2017 waar ik hrt hele jaar voor heb gewerkt omdst ik de eerste 3 maanden van dit jaar niet heb gewerkt terwijl de nabetaling over 2017 gaat. vind dit geen stijl
Gewenste Oplossing:
als ik de nabetaling van 56 procent krijg waar ik ook voor gewerkt hebt

