Mijn Klacht:
Gekochte rozen van ah to go in arnhem waren bij het verwijderen van de folie al helemaal slap.
Afgelopen zondag 18 maart gekocht en schuin afgesneden, lauw water .
Het mocht niet baten.
Vriendelijke groet,
M. Pfeil
Gewenste Oplossing:
Als ik een nieuw bosje kan uitzoeken


