Mijn Klacht:
Ik ben 66 jaar oud, sinds 1988 klant bij AH, Krabbendijksestraat, Rotterdam. Geen strafblad, niets. Zie pas binnen AH, heb mijn pinpas thuis gelaten. Met mijn duidelijk opgerolde AH katoenen tas (eerder gekocht) iedereen ziet, er kan niets in zitten, zwaai ik naar de caissière, (zij kent mij, ik ken haar) van ik heb niets en wordt vlak voor mijn woning onderschept door AH personeel : Hee, jij, we willen even in je tas kijken. Leeg. Klacht ingediend bij AH. Response, een andere klant meldt dat ik me vreemd gedraag ! Ik had blijkbaar in de rij voor de kassa moeten blijven staan, op mijn beurt wachten, en vertellen, ik heb niets af te rekenen, want ik heb mijn pinpas thuis gelaten ! Vind dat een beetje te gek voor woorden, eerlijk gezegd. Als respons van AH, was vandaag teruggebeld met deze argumentatie. AH reeds medegedeeld, dat ik in toekomst elders boodschappen zal doen, waar security hopelijk op een professioneler niveau werkt ! En ik niet in het openbaar als eventuele winkeldief benaderd wordt omdat blijkbaar een willekeurige iemand vindt, ik gedrag me vreemd.
Gewenste Oplossing:
Als duidelijk door de manager van deze vestiging aan mij als oeroude en betrouwbare klant een excuus wordt aangeboden en als hij gewoon toegeeft dat zijn ' security ' zeer onprofessioneel werkt. (Blijkbaar een willekeurig iemand vindt me vreemd handelen, en hopla, in het openbaar, iedereen ziet dat : Hee, jij, we willen even in je tas kijken. Volgens mijn normen onaanvaardbaar.)

