Mijn Klacht:
Ga samen met een vriend mee boodschappen doen bij de ah in Zuidlaren en ja de chocolademelk is in de aanbieding max 6 pp 6 voor mijn vriend en 6 voor mij aangezien ik niet meer boodschappen had en het druk was legden er alles samen op de band bij de caseïne gevraagd of ze er een probleem mee had dat we 12 pakken in een keer namen of dat appart moesten afrekenen nee mocht niet mochten het ook niet appart afrekenen aangezien we samen boodschappen deden.ik heb mijn 6 pakken van de band genomen en ben naar andere kassa gegaan om daar af te rekenen volgens de casiere mocht dat niet en riep haar leidinggevende erbij deze gaf aan dat het niet mocht ik heb hem gezegt 6 per betalende klant en hij is 1 klant met 6 en ik 1 betalende klant ook met 6 dus wat is het probleem kreeg als antwoord dat het asociaal was en dat ik zo alles meenam en een ander niets kreeg en hooptellen dat ik er erg gelukkig mee werd en liep vervolgens weg.
Vervolgen deed de leidinggevende geen terugkoppeling naar de casiere en deze moest aan een andere klant vragen wat hij erover gezegd had duhhh heb haar nob even verteld wat die precies gezegd had en ben met de chocomel na betalen weg gegaan
Mhhh dus ik word hier als aso neergezet oké dus kom ik hier niet weer
Gewenste Oplossing:
Niet

