Klacht: Geen folders ontvangen

[email protected] op 03 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 3 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Steegers, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat de bezorging niet naar wens verloopt. Onze bezorgdagen zijn zondag, maandag en dinsdag. Deze week is er een nieuwe bezorger gestart in uw wijk. Laten we hopen dat...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 3 oktober 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Vorige week en deze week geen folders ontvangen.
Jongen bezorgde altijd trouw nooit klachten.
Bezorging was altijd op zondag, met uitzondering op maandag. Vandaar deze week weer niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wil Graag folders van deze week ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Steegers,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat de bezorging niet naar wens verloopt. Onze bezorgdagen zijn zondag, maandag en dinsdag. Deze week is er een nieuwe bezorger gestart in uw wijk. Laten we hopen dat hiermee het probleem opgelost is. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM