Mijn Klacht:
Wilde perziken en nectarines van de aanbieding gekocht van beide 4 bakjes.
Deze waren nog vrij hard ging ervanuit dat deze wel zachter zouden worden.
Na een paar dagen werd de buitenkant van de perziken iets zachter maar er kwam ook een soort witte aanslag aan de buitenkant de binnenkant bleef hard en glazig, heb ze weggegooid.
De nectarines waren zeer matig van kwaliteit, ook hiervan heb ik 2 bakjes weggegooid omdat ze schimmelden.
Gewenste Oplossing:
Ten eerste zou het fijn zijn als ik ervanuit kan gaan dat wat jullie aanbieden van goede kwaliteit is.
En als ik een compensatie krijg voor de weggegooide artikelen.


