Mijn Klacht:
Hallo ik wordt xolangzamerhanx xiek van mailhjes van albert hein
Het gaat maar door de gele dag we tot 40 mailtjes per dag ovrr dat ik wat gewonnen xou hdbbdn en afmelden hrlpg niks joe kom ik eraf
Gewenste Oplossing:
Als de mailtjes op houden


