Klacht: Geen bezorging

Marion van der meer op 27 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 27 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 27 juni 2017

Een klant uit Hengelo heeft gemeld dat er al weken geen Spotta-folders zijn bezorgd op postcode 7556. De klant hoopt snel weer in het bezit te zijn van de folders. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wij hebben al weken geen spotta folders ontvangen op postcode 7556 pl hengelo .hopen dit gauw weer te mogen ontvangen

Gewenste Oplossing:

Snel te mogen ontvangen

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

met vriendelijke groet,
klantenservice Spotta

Marion van der meer

Heeft op 29 juni 2017 om 09:52 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Het is al donderdag en heb nog niks al weken niets ontvangen

Bericht van Spotta

8 jaren geleden - Geachte mevrouw van der Meer, Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM