Klacht: Folders al minimaal 5 weken niet ontvangen

YWolters op 12 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 12 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/ mevrouw Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen....

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 12 juni 2017

Een klant heeft al meer dan vijf weken geen folderpakket van Spotta ontvangen en heeft herhaaldelijk klachten ingediend zonder resultaat. Ondanks de inspanningen om het probleem op te lossen, blijft de klant zonder de verwachte folders. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb het Spotta folder pakket al minimaal 5 weken niet ontvangen. Sindsdien elke week een klacht ingediend bij Spotta, echter dit heeft nog niet geresulteerd in het ontvangen van het pakket.

Gewenste Oplossing:

Graag weer het folderpakket in de brievenbus

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 juni 2017 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

YWolters

Heeft op 23 juni 2017 om 08:22 geantwoord

Deze week [week 25] weer het folderpakket niet ontvangen. Opnieuw Spotta op de hoogte gebracht via meting. Ik het niet het gevoel dat er wat gebeurd.

Bericht van Spotta

8 jaren geleden - Geachte mevrouw Wolters, Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe vaste bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week (26)zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM