Klacht: Bezorging

Pukens op 30 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 31 mei 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Kuppens, Wij hebben net telefonisch contact gehad. Ik wil u nogmaals bedanken voor uw melding. Wij gaan het bespreken met betreffende bezorger. En ons best er voor doen om er voor te zorgen dat u zo snel mogelijk...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 30 mei 2017

Een klant van Spotta uit zijn onvrede over de wijziging in de bezorging van folders, die voorheen op zondag door een vaste bezorger werd geleverd. Sinds de veranderingen ontvangt hij de folders nu op dinsdag of woensdag door verschillende bezorgers, wat hem minder tijd geeft om de aanbiedingen te bekijken. Bovendien merkt hij dat de folders de laatste tijd nauwelijks nog worden bezorgd, wat ook nadelig is voor de deelnemende winkels.

Mijn Klacht:

Kreeg vroeger de folders op zondag. Was ook altijd door een vaste bezorger! Dat was prettig omdat ik dan lekker de tijd had de folders door te nemen. Daarna werd de bezorging gedaan door veelal jonge meisjes en kwamen de folders op dinsdag en soms op woensdag. Dan had ik ivm werk etc.niet meer de tijd ze te lezen en was een eventuele aanbieding al vaak uitverkocht! De laatste tijd krijg ik ze al bijna helemaal niet meer. Denk niet dat de deelnemende winkels hier erg blij mee zijn!!! Ik in ieder geval zeker niet.

Gewenste Oplossing:

Tevreden als de folders op tijd (in het weekend) worden bezorgd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 mei 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kuppens,

Wij hebben net telefonisch contact gehad. Ik wil u nogmaals bedanken voor uw melding. Wij gaan het bespreken met betreffende bezorger. En ons best er voor doen om er voor te zorgen dat u zo snel mogelijk de folders weer netjes iedere week in de bus krijgt.
Mocht er nog eens iets zijn dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM