Mijn Klacht:
Ik heb eerder dit jaar mijn abonnement gewijzigd en meteen verlengt omdat ik steeds over mijn limiet heen ging en dat hoge kosten met zich mee bracht. Mij is vertelt dat ik de wijziging/verlenging binnen 2 weken (14 dagen) ongedaan kon maken. binnen 2 weken heb ik dit gedaan omdat ik besloot eigenlijk niet tevreden te zijn over vodafone in het algemeen. Ik heb de helpdesk gebeld en gezegd dat ik mijn abonnement op wou zeggen.
Alles zou geregeld zijn (dit was februari het is nu 31 maart…) ik zou conformatie ontvangen dat het opgezegd zou zijn. nooit ontvangen natuurlijk.
Vervolgens weer aan de lijn met de helpdesk, in de eerste instantie werd mij verteld dat er niets over de annulering in hun bestand stond, dus ik doordrammen. Uiteindelijk word ik doorverbonden met vodafone family en friends of zoiets. die vinden klaarblijkelijk wel iets in het bestand en zeggen dat ze storingen hebben en daardoor een backlog van zaken. Het zou bij de desbetreffende dienst neergelegd worden maar toen ik vroeg om een confirmatie mail hiervan werd mij herhaaldelijk verteld dat dit onmogelijk was. In andere woorden ik krijg geen bewijs van het gesprek in handen…
Nu weer zon 2 weken terug. Dus ik weer bellen, hang nu dus aan de lijn, al sinds voor ik deze klacht begon te schrijven, ondertussen wacht ik 40 min! ik ga nu ophangen. ik ben het zat en zal deze klacht overal plaatsen waar ik maar kan. Ik zal hem ook doorsturen nar de ombudsman.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer vodafone per direct mijn contract ten einde laat lopen zodat ik kan overstappen naar een andere provider.


