Mijn Klacht:
Na een sms-je van Vodafone over een laag beltegoed heb ik mijn tegoed opgewaardeerd tot iets meer dan 20 Euro op 20 maart j.l.
Vandaag op 30 maart kreeg ik alweer een sms-je van Vodafone met dezelfde mededeling. Tussen 20 en 30 maart heeft de telfoon niet aangestaan. En toch beweert Vodafone dat er in die tijd 20 euro zijn verbruikt. Onmogelijk. Ik wil weten hoe dit kan. Het is niet de eerste keer dat dit mij overkomt
Gewenste Oplossing:
Ten eerste heldere uitleg hoe het komt dat een telefoon die tussen 20 en 30 maart niet is gebruikt en uitstond toch 10 euro heeft verbruikt. Ten tweede wil ik restitutie van het verdwenen bedrag.

